tjejkväll

Hjälp jag vet inte vad jag ska börja med att berätta om idag! Hela dagen har varit otroligt rolig så jag börjar väl från början.. Har haft yrkesämnen hela dagen och nu äntligen har allt från collistar (eller det mesta iaf) kommit, så vi packade upp produkterna fram till lunch och ställde fram allt och efter lunchen testade vi de nya skuggorna och det var jättebra!

Efter skolan så åkte jag hem till Julia och fick mig lite mat i magen innan vi åkte till mitticity för att hjälpa till under tjejkvällen. När vi väl var framme fick vi reda på att vi fyra var de enda som skulle sminka inför fotograferingen och att resten av personalen skulle vara i butiken, och det gick jättebra för oss! Det var faktiskt lite roligt att de sa att vi var makeupartister! Även om vi inte kan benämna oss som det riktigt än så är vi jäkligt duktiga brudar! Vi fick också mycket beröm :D

Blev helt till mig när det kom fram en liten sexåring och ville bli sminkad. Och så sa hon att hennes favoritfärg var blå och så fick hon en blå skugga som hon blev så nöjd med! Hon gjorde helt klart min kväll!

Sen måste jag ju bara säga att czarrina-visningen var helt otrolig! Jag stod och rös när jag tittade på den.. Måste berömma frisörerna för frisyrerna och även de på makeupstore för sminkningarna! Det och klänningarna gjorde det helt magiskt! Ni som inte var där missade något.

Försöker få upp lite bilder jag tagit under dagen men min mobil totalstrejkar! Det kommer inom kort måste bara installera någon sak först :P

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0