efter träning kommer träningsvärk..?

Nu har jag kommit hem efter ett hårt medelpass! Konstigt nog kändes det jobbigare denna veckan än vad det gjorde förra veckan även om vi gjorde ungefär samma saker. Kanske märker jag av den dåliga träningen? Nej men nu ska jag faktiskt komma igång, ska ta mig i kragen och gå ut och springa minst en gång i veckan också! Denna veckan passar det bra på torsdag så då lovar jag er att jag ska pallra mig ut (Och bara för att jag har bestämt det nu så kommer det säkert ösregna:O).

Imorgon efter skolan ska jag faktiskt umgås med Jossa (G). Och det va längesen! Inte lika lätt att umgås nu längre när vi går på olika skolor och inte bor tre hus ifrån varandra och det är synd även om vi fortfarande har gång avstånd till varann. Men nu ska vi ta tag i det här och börja umgås mer..

Kommer ha härlig träningsvärk i röven även denna vecka känner jag. Men det är skönt, så länge det inte är träningsvärk i magen så. För har man det så kan man ju inte skratta och då skulle jag ju vara tvungen att vara hemma från skolan typ, iaf om man tänker på hur mycket vi skrattar på en dag!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0