för sminkad för hockey ?

Godmorgon bloggen! Idag är det söndag, den mest värdelösaste dagen på veckan känns det ? Visst är det skönt att ha en dag att bara vila upp sig på men om man inte vill vila sig så finns det ju inget att göra ? Jag ska i alla fall titta på hockey idag, så jag har något att göra. Men jag tittar ju faktiskt främst på hockeyn för att kunna umgås och prata med de jag tittar med. Idag ska jag titta med Anna och Josse och det var riktigt längesen vi umgicks så vi har säkert mycket att prata om!

Vaknade ju även ganska tidigt idag så har haft lite extra tid på mig nu på morgonen och passade därför på att lägga en rolig ögonskugga. Och det första mamma säger när hon ser mig är : Men du behöver väl inte måla dig så mycket, du ska ju bara på hockey? (måla är verkligen mammas uttryck för att sminka sig!) Men svaret som mamma får är alltid detsamma. Jag sminkar mig ju inte för att jag inte vågar visa mig utan ? Nej jag sminkar mig ju för att jag tycker det är kul! Och ju mer man sminkar sig ju mer lär man sig.. Jag kan ju säga att det tar inte alls lång tid att få det snyggt längre och det beror på övning, övning och övning..



Jag har ju även fått en ny favorit skugga också! I en plommonlila nyans :D ( visst ser jag lite skelögd ut? haha)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mia awiee

Kameran finns kvar. Alla sladdar och bitar! :)

2009-10-04 @ 15:37:46
URL: http://bloggarm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men min mamma säger också målar :P

2009-10-04 @ 17:24:10
Postat av: Anonym

fin du är gumman:) / viktoriaberghage(a)

2009-10-04 @ 18:04:27
Postat av: elin

hihi, typiskt mammor! ;)

2009-10-04 @ 20:57:21
Postat av: dksgjls

det märks att du övat! du är ju grym ;D

2009-10-05 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0