förlåt!

Hej bloggen och alla läsare och förlåt så himla mycket för dålig uppdatering! Men de senaste dagarna har bestått av jobb och jag har helt enkelt varit för trött för att uppdatera något. Igår gjorde jag ju min första dag och jag var ju riktigt bra på det där med försäljning tyckte jag och lyckades sälja 19 produkter och kom upp i 198 poäng vilket resulterade i att jag sålde bäst av alla den dagen! Det är inte fel! Men idag gick det tyvärr lite sämre men man har väl sånna dagar också.

Jag kan ju även meddela att de kommande dagarna också kommer bestå utav jobb. Jag ska nämligen åka till norge imorgon och jobba. Kommer hem på onsdag kväll så det blir inget långvarigt.. Får be så hemskt mycket om ursäkt än en gång för dålig uppdatering. Jag lovade ju även fler bilder från mässan och det kommer! Jag lovar..

Känner dock att jag behöver sova nu, har världens huvudvärk och så ska jag åka 06.10 imorgon så nu vill jag ta vara på varje timme jag kan sova..

Hoppas ni läsare fortfarande kikar in! Ska försöka uppdatera någon gång ifrån norge i alla fall. Ha det bäst, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0