fredag igen?

Nu är jag hemma efter veckans sista skoldag men ändå känns det inte som helg. Kanske för att vi hade en liten egen helg i lördags? Idag började vi dagen med idrott och löpning stod på schemat. Sprang 5 km på 25 minuter och det är jag jättenöjd med! Blev ett riktigt träningspass för mig och känner att jag måste komma igång med att springa åtminstone en gång i veckan för att hålla kvar konditionen.

Efter idrotten och lunchen hade vi fackteckning och design och då satt vi och skissade av olika bilder på människor för att lära oss former och så. Det gick väldigt fort faktiskt och var avslappnande.. Känner mig väldigt sliten nu faktiskt så ska nog lägga mig och vila ett tag. Sen ska jag städa mitt rum, ordentligt!

Och jag vet fortfarande inte vad det är för fel på min mobil, för det går fortfarande inte att lägga in bilder :S Men jag ska fortsätta kämpa med det..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0