glada bussen!

Nu är mysdressen på, äntligen! Blev en ganska lång träning, eller ja vi bestämde oss för att gå hem till Josefin från badhuset och det är en bit så tog lite längre tid än vad jag väntat mig så nu kanske det inte blir så mycket plugg (ovanligt?). Kommer säkert sitta där på söndag och ha panik!!

Och vet ni? När jag åkte hem från Josse skulle jag ju ta bussen, men det va inte vilken buss som helst utan GLADA BUSSEN! Haha, första gången jag åkte med den faktiskt.



Måste bara berätta att min mobil har lagt av nu, eller i alla fall knapparna. Det är typ fyra knappar som fungerar och det går ju inte sms med? Så förlåt ni som har skickat sms nu om jag inte svarat men nu vet ni varför. Och snälla, skicka inget mer jag får snart ett utbrott för att det inte går skriva!

Synd att det är så länge kvar till jul bara, trodde mobilen kunde hålla tills dess iaf.


Nej nu ska jag faktiskt ta tag i psykologin! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0