halloween

Hej! Idag är det själva halloween! Eller va den riktiga halloween förra helgen kanske ? :S Jag bestämmer att det är halloween för mig idag. Det tråkiga är att jag har inte sett en enda pumpa! Brukar det inte stå en pumpa vid varje hus eller är det jag som är gammal? Hehe.. Får väl se om det kommer några stackars barn som har klätt ut sig också, men det tvekar jag på..

Har i alla fall varit i grums och köpt hårfärg så nu ska min bedrövliga utväxt bort! Ska göra det själv men är inte så svårt när det bara är utväxten det gäller. Sen efter det ska jag åka till grums och titta på hockey, (om Jocke hade tittat rätt vill säga). Sen ska jag hem och börja fixa.. Ska ju även till Josse senare och sminka henne och så! Det roligaste med halloween är nästan att man får klä ut sig så mycket och fixa mycket mer än vanligt!

Jaja, har lite bråttom nu så det fick bli ett litet inlägg i alla fall. Jag uppdaterar mer senare! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0