Hemma igen

Hej bloggen! Nu är jag hemma från Norge och det ska faktiskt bli skönt att få sova i sin egna säng inatt. Jag förstår inte varför men jag får så sjukt mycket hemlängtan när jag är i Norge konstigt nog. Igår jobbade vi ju, städade alltså och vi fick även tid över för lite shopping i Oslo city. Men det tråkiga med Oslo är att det inte finns några roliga affärer, ärligt talat är det bättre att shoppa i karlstad till och med. Men även om det var dåligt med affärer så lyckades jag ju hitta lite saker ändå.

På kvällen så blev vi ju även bjudna på mat på Frisay's, mums! Sen efter det blev vi ju väldigt övertrötta. Och jag klantig som jag är tittar åt ett annat håll och vips så trampar jag rätt ner i en fontän! Evelyn skrattade hela kvällen åt det tror jag.Idag städade vi igen och det tog nästan hela dagen och nu är vi äntligen hemma..

Kan ju även tillägga att det inte kommer bli så mycket lov för mig denna veckan. Har jobbat hela veckan hittills och så ska jag jobba imorgon och på fredag också.. Så det blir helgen som jag får ta det lugnt på. Trodde jag.. Men så blir det inte heller. Ska på maskeradfest på lördag och sen på söndag ska jag upp till Sunne och fira mormor på hennes födelsedag. Kul lov? Eller kan man ens kalla det lov?

En sak som är positivt med jobbet nu är att Josse ska börja! Skönt att ha henne där att prata med också, hihi..

Nu ska jag fortsätta med bilderna från bröllopsmässan. Jag har faktiskt inte glömt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0