hemsk dag..

Ääääääntligen är tisdagen över och det känns skönt att det är två veckor kvar tills nästa tisdag. Det går inte ens beskriva vad drygt jag tycker det är. Men när tisdagen är så jobbig så går oftast resten av veckan snabbare..

Och vet ni en sak? Jag skickade iväg ett intresse om att jag skulle kunna jobba som telefonförsäljare för ett tag sen och jag var ganska så desperat efter jobb. Men idag har jag fått svar och ska komma dit på torsdag på introduktion! Och företaget är ju Makalös som jag mest hört negativa saker om men vad gör man inte för lite extrapengar? Någon som har erfarenheter av jobbet och kan säga att det duger ett tag i alla fall ? Det är ju bara något jag tänkt ha nu när jag ändå inte har något att fördriva tiden med på dagarna, inte direkt något jobb som jag kommer bli fast vid, hehe..

Och på tal om jobb så ska jag ju faktiskt till Norge under lovet och extrajobba två dagar! INTE FEL!! :D



Hade ju även på mig jeans i skolan idag och det va längesen men nu fick jag än en gång bekräftat varför.. Jag hatar jeans! Usch.. Det första jag gjorde när jag kom hem var att dra på mig en mysig mjukisdress, underbart..


Föresten vad tycker ni om den nya designen? ;) (inte jag som fixat den utan hittade en gratisdesign, lat som jag är:P hehe)


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, jag tyckte i alla fall att det var kul när jag fick ringa och fråga efter Ali Tamali :D

2009-10-20 @ 22:26:07
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, jag tyckte i alla fall att det var kul när jag fick ringa och fråga efter Ali Tamali :D

2009-10-20 @ 22:26:23
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0