i have the biggest smile ever!

Skolkortet blev så jäkla bra och jag blev så jäkla snygg!!!!! Ni kommer dö när ni får katalogen, jag skojar inte! ;D hahaha...

okej skämt å sido, men så hemskt blev det nog inte! :D

Har precis kommit hem nu, och fick ju skjuts hem eftersom jag trodde jag skulle komma hem tidigare men det gjorde jag knappt men det var väldigt snäll ändå. Idag i skolan har vi lärt oss göra vågor i håret, och de flesta fick någon sorts panik! Lite komiskt om man tänker på det, men tekniken började sätta sig lite i alla fall. Sedan fick vi en liten gruppuppgift på slutet av dagen då vi skulle ta reda på olika stilar (som vanligt), och kolla upp frisyrerna och sminkningarna i den stilen. Det ska ju redovisas nästa torsdag och det tror jag vi fixar!

Nu ska jag gå ner och äta lite mat, sen ska jag åka till gymmet och träna och efter det ska jag dyka ner i psykologiboken..

Ha en bra dag, puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0