maskeradkläder fixat!

Hallå hallå, nu har jag varit hemma ett tag och fixat och donat inför imorgon. Maskerad outfiten är ju avklarad och jag fixade allt under hundringen tack vare de otroligt bra butikerna Panduro och Myrorna! Ni som har varit iväg till en maskeradbutik och köpt perfekta kläder har nog gjort bort er lite,hehe. Nej då det är klart ni inte har! Men det fanns hur mycket bra grejer på panduro som helst! Skulle vilja köpa hela butiken och pynta mig med nästan..

Och vad jag ska vara berättar jag inte än, det är några få som vet men berättar det inte ändå. Någon lär ju se mig ändå ? Annars lovar jag bilder här på bloggen på söndag.

Ikväll var det ju planerat att gå på bio, men bröllopsfotografen var ju redan fullbokad så vi tänkte gå ut och äta med några fler istället men det var fullbokat där också så istället åker vi iväg till en pizzeria och äter och sen efter det har vi lånat film och så blir det mys här hemma istället, och det gör inte mig ett dugg.
 
Dagens:




Tröjan är från Kappahl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0