myskväll hos julia

Nu sitter jag hos Julia med henne och Lina. De sitter framför tv:n och nördar Greys så jag passade på att blogga lite. Skolan gick ganska fort idag och efter skolan åkte vi till stan och åt lunch på Wok Kitchen, myyys! Sen gick vi lite i affärer och efter det åkte vi direkt till casablanca och köpte oss godis och hyrde film. Blev filmen dumpa honom som sög! Spelade även lite yatzy ochså som jag var kung på! Fick yatzy två gånger! Ena gången med ettor och andra med sexor, wohoo! Jag vann ju såklart :D

Imorgon är det dags för skolkort, vilket vi alla är väldigt taggade för.. Not! Men det fixar sig, skönt att ha det direkt på morgonen iaf. Sen har vi yrkesämnen hela dagen vilket inte är fel!

Har kommit fram till att det är något fel på min mobil också, för det gick inte lägga in bilder på Julias dator heller.. Men snor några av Lina sen när hon har uppdaterat, hihi!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0