ovärt

Idag var det riktigt ovärt att åka till skolan. Hade en idrottslektion då vi bara var nio stycken och sen åkte vi till skolan och åt pannkakor och väntade på nästa lektion, men då får vi reda på att den va inställd så då hade vi suttit och väntat i onödan.. Men vi fick ju i alla fall pannkakor, hehe. + Att man fick träffa brudarna en sista gång innan helgen.

Alla ni som har träffat mig idag märkte nog att jag var ganska sliten idag, och det är jag fortfarande.. Men har ingen tid att vila nu inte, nej för nu ska jag sätta mig med psykologin igen och sen klockan tre ska jag åka till gymmet. Sara hänger ju med idag också. Sen efter det blir det plugg igen ett tag men ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på idol.. Skön fredag? Ja om man räknar bort psykologin..



blev mysdag idag..

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

in dag ser likadan ut, förutom träningen;) hihi jag gjorde mitt i morse ja.:D / littlev

2009-10-16 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0