soppa

Nu är jag hemma efter en riktigt seg skoldag. Men skönt i alla fall att ha måndagen och tisdagen gjord nu. Idag på den estetiska verksamheten valde vi vad vi vill hålla på med och jag valde film vilket ska bli riktigt kul tror jag!

Just nu har jag dragit på mig mysdressen och sitter och äter soppa som jag och brorsan lagat. Kändes som lite hemkunskap när vi lagade maten tillsammans och lite kul var det när vi grinade ikapp när vi skärde lök! Haha.

Idag blir det ändrade planer faktiskt. Blir inget med Josefine idag eftersom hon var tvungen och plugga. Och kanske passade det bra eftersom jag också har ett prov att plugga på. Psykologi! Usch, känns lite konstigt att ha prov nu när vi typ bara hade ett riktigt prov i ettan.. Men detta ska jag väl fixa om jag börjar i tid? Och börjar jag nu så har jag ju en vecka på mig!

Sen ikväll blir det nog en promenad eller något. För känner verkligen för att röra på mig!

Nu ska jag fortsätta äta min soppa, puss&kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag såg dig på kanal 12 förut.. tjejkvällen i mitticity :)

2009-10-13 @ 22:15:13
Postat av: elin

sv: haha, ja det kan nog stämma. Har inte sett det själv än och vill inte se heller :O haha, har hört om det bara :D

2009-10-13 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0