the day after the day before

Nu är jag äntligen hemma! Tog ett tidigt tåg från torsby så har redan hunnit duscha och så, så nu ligger jag i sängen och tar det lugnt. Det är alltid skönast att vila ut i sin egna säng! Kvällen igår var riktigt rolig och det blir alltid så galet! Ni märker säkert att jag säger det varje gång vi har festat men det är ju just för att det är galet! Haha. Lite tråkigt att vissa var så fulla så de inte visste vart de var typ runt klockan åtta redan och somnade ifrån festen riktigt tidigt! Det blev jag och torsbyfolket uppe till slut men det är ju inga fel det heller!

Bilder kommer..

Idag ska jag ta det lugnt ett tag, kanske titta på lite gossip girl och sen ikväll ska jag se fotbollen. Blir en riktigt lugn lördag men det gillar jag.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0