tisdagar

Tisdagar är bra dryga va? Eller är det bara jag som tycker det? Ganska tråkiga lektionen och mycket tråkigt väder gjorde ju inte dagen bättre! Men det gjorde ju såklart mina underbara stiltjejer <3

Kom hem för en 45 minuter sen så har inte hunnit gjort så mycket än.. Ska nog titta på ett avsnitt av gossip girl (och dregla över blairs kläder), sen kanske jag ska ta och läsa lite? Man blir faktiskt väldigt avslappnad av att läsa och det känns faktiskt som jag måste varva ner lite.

Sen ikväll ska jag upp till hockeyhallen med Josse och kanske syrran och titta på när Grums möter Kil. Denna gången är det ju någon man känner med i båda lagen!



så här ser håret ut idag också, och lockarna har hållt sig ganska bra trots regnvädret!

(hann inte göra så så mycket med trippeltången imorse heller, men det såg ju inte så dumt ut ändå:P)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0