tjejkväll med planering

Godmorgon alla morgontrötta! Idag har jag varit hurtig och redan hunnit med en timme på gymmet med Josse. Det är ganska bra gjort va ? + Att det var tredje dagen i rad som vi var där. Denna veckan tror jag faktiskt att jag tränat nästan varje dag. Vi får väl se om det syns någon skillnad snart. Jag vill ju ha lite muskler, haha..

Nu ska jag fortsätta med pluggandet i någon timme, sen ska jag åka till grums igen och titta på hockey. Sen efter det hinner jag nog plugga lite till innan jag måste åka till grums igen. Ikväll ska vi nämligen ha tjejkväll hos Sara hela gänget och planera inför utomlandsresan som vi ska göra till sommaren. Det roliga är att det var sommaren -08 som vi bestämde att vi var tvugna att åka utomlands 2010, och det ska vi se till att vi gör också! Fast frågan är vart, när och vilka men det ska vi bestämma idag..

Ja min lördag är ganska fullspäckad och det känns skönt. Hellre det än att sitta hemma och inte ha något att göra. Jag blir så rastlös då..

Men nu ni sötnosar blir det psykologiplugg som gäller, puss&kram



Spanien -07 med familjen. Jag och syrran på kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0