chips på en måndag

Just nu sitter jag och tröst äter chips och dipp! Blev så himla förbannad förut när jag kom till tandläkaren och fick vänta i 20 min! Men väntade så snällt eftersom jag trodde de var försenade, men när jag frågar vart min tandläkare är så kollar dom upp det och säger att dom hade ändrat min tid till onsdag den 30:e, MEN SÄG ALDRIG DET TILL MIG DÅ? Inte nog med att måndagar är den jobbigaste dagen i skolan heller.. Så därför känner jag att chipsen och dippen satt väldigt bra nu. Jag ska ju trots allt komma igång med träningarna denna veckan igen så det förvinner snart..

Jag ska färga håret denna veckan också, äntligen! Men vet inte vilken dag jag ska hinna det :S (Vad hände med all extratid på fritiden egentligen?) Det skulle passat väldigt bra idag, men det är ju ingen hemma som kan färga det på mig.. Jag får ta det när det kommer helt enkelt.



Har ett helt kapitel i matten som väntar på mig nu! Vi hörs, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0