praktik

Hej! Nu äntligen är jag hemma efter en lååång dag. Praktiken var i stort sett som igår men mycket längre, och idag fick jag ju även lära mig kassan. Känns som jag har varit där längre än två dagar och jag tycker det är jättekul. Jag lär mig också jättemycket när kunderna kommer och frågar mig saker.. Visst jag kanske inte kan svara på allt men om jag inte kan det så lär jag mig det ju när någon annan förklarar istället. Efter praktiken åkte jag direkt till grums och tittade på både fotboll och hockey. Men nu är jag hemma och är jättetrött så ska bara tvätta bort sminket och gå och lägga mig, så därför blir det ingen större uppdatering eller några bilder, ärligt talat vet jag inte när jag ska hinna med det för jag är helt slut när jag kommer hem, haha.

Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0