promenad i mörkret

Nu har jag precis kommit hem från en långpromenad. Började gå när det var ljust men det tog inte många minuter innan det blev mörkt. Det märks att det går mot hösten och vintern, det blir jättemörkt ju! Som tur var gick jag där det fanns lampor, annars hade jag aldrig klarat mig.. Hade hög musik i öronen också så då var det också lite lättare.

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen och sen lägga mig i sängen och titta på gossip girl. Har kommit fram till att jag älskar tv-serier även om jag aldrig lyckas följa någon. Så därför tittar jag på alla såhär i efterhand, men det funkar lika bra det!

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0