söndag

Hejhej! Nu är jag återigen hemma efter en tripp till Råda.. Har spelat match och tyvärr så fick vi en förlust med oss hem. Känns väldigt tungt men har ändrat inställning om vi skulle åka ner i femman igen. Skulle nog vara bra för vårt lag så att vi kan få en nystart med nya tränare och spela ihop laget ordentligt.

Nog om fotboll. Jag hade det bra mycket roligare igår kan jag lova er! Blev inget stan utan vi blev kvar i grums istället hos Josefine Molin och där blev det drag kan jag lova. Hände en massa skoj som att till exempel Anna tryckte i sig en hel rödlök!! Helt galet mycket lök luktade hon efter det, haha. Får se om jag kan lyckas få tag i några bilder men det brukar gå så segt för mig att få upp dom här på bloggen när jag säger så men vi får väl se hur det blir denna gången.

Imorgon är det ju måndag igen och jag fortsätter på praktiken ett tag till. Två veckor till närmare bestämt. Men jag har tur som tycker det är roligt iaf.. Jag kunde ju faktiskt hamnat på världens skitställe.

Nej nu blir det en film och sen ska jag sova! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0