tokdag i skolan

Hejhej nu är jag hemma efter en heltokig skoldag! Har ju varit hemma ett tag också eftersom vi fick sluta tidigare.. Och ja skoldagen har varit ganska knäpp faktiskt, med konstiga tankar om att gnida sig över ett bord i cafeterian! Hahaha, ja ni som var med vet ju vad jag menar + en annan ganska hemsk sak på lunchen :O Ja herregud, det kunde gått illa !

Just nu sitter jag och skriver ett CV, ska skicka iväg det lite senare till Norstat och se om jag kanske kan få extrajobb som telefonförsäljare, eller telefonundersökare blir det ju! Får hoppas på att de gillar mitt CV så får vi se om det går vägen.. Skulle inte vara fel att skaffa ett extrajobb nu när jag inte har något annat för mig på vintern..

Senare blir det träning också! Den första på tre veckor och det känns skönt.. Ska även dra igång och gymma denna veckan men Josse och det ska bli rutin på detta i fortsättningen!

Nej nu ska jag återgå till mitt CV! Ha det bäst, puss&kram


Kommentarer
Postat av: josefin

jo, har dom inget annat liv kan du väl fortsätta snacka,men inte lika kul för dom när folk börjar snaccka om dom ;s :D

2009-09-22 @ 19:05:32
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0