underbar kväll igår

Hej nu är jag hemma och vaken! Måste börja med att tacka alla som var hos Julia igår. Jag hade en superrolig kväll, det var helt sjukt! Ganska så trött är jag idag dock. Somnade när jag kom hem och trodde jag hade sovit en halvtimme ungefär men märker att jag sovit i tre timmar! Det är en ordentlig powernap iaf. Jag ska även se om jag kan fixa fram några bilder lite senare. Sandra, du kan vara beredd på att få skicka lite ! ;)

Nu ska jag snart få mig lite mat i magen, sen ska jag fortsätta dagen med att kanske åka upp till ishallen och titta på hockey. Sen blir det nog kanske film för en gångs skull!

Ha det bäst! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha, sköna vi är. :D Jag har ont i hela kroppen men armarna är värst!! :O Vi måste styra snart igen. <3

2009-09-26 @ 18:00:08
URL: http://sandrawivhammar.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0