090910

Hejhej! Nu blir det ett sånt där kort och tråkigt inlägg igen men jag har ju inte tid.. Tänk om jag kunde bo lite närmare till allt, då skulle jag spara in flera timmar per dag! Men jag får väl acceptera att jag bor där jag bor just för tillfället. Idag har det varit fullt upp på praktiken, det var till och med så mycket att göra så att jag fick korta ner lunchen.. Vi hade mycket kurser, kunder + att veckans leverans med varor kom. Då är det mycket att göra! Men vi har tjänat bra också!! Det får vi inte glömma.

En annan sak idag var att jag fick sminka mig själv. Tidigare har Karin eller Elisabeth sminkat mig men idag fick jag uppdraget att göra det själv och det är ju inget jag är speciellt ovan med heller så det gick bra det med. Det blev ganska mörkt sotat med lite grönt och glitter. Ni kan se lite på bilden nedan men det syns ju tyvärr lite dåligt :(



Och till er besvikelse så måste jag berätta att det kommer bli tomt här på bloggen ett tag. För imorgon direkt efter praktiken drar jag vidare med mina vänner och på lördag har jag fotbollsmatch så nästa uppdatering blir nog någon gång senare på lördagen! Men kika gärna in ifall, för man vet aldrig om jag lyckas få någn extratid framför datorn någon gång ;)

Ha det bra så länge! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0