catwalk i studion!

Heeeeejheeej bloggen!

Nu äntligen är jag hemma igen. Inte varit hemma sen i tisdags faktiskt och dessa dagar jag har varit borta har varit fullspäckade med jobb. I tisdags jobbade jag ju på mitt älskade *host* telefonförsäljarjobb. Men hur otaggad jag är för att jobba där så säljer jag otroligt bra! Har fått trippel provision de senaste gångerna jag jobbat och det är fina pengar i lön det.

Igår jobbade jag min första dag på makeupstore. Dagen var mest lite utbildning om hur man håller kurser och vad som är extra viktigt att tänka på. Jag höll även min första kurs efter utbildningen! Gick faktiskt väldigt bra. Var ganska nervös så helt perfekt var väl inte kursen eftersom det är så mycket man ska tänka på att berätta hela tiden. Man känner sig faktiskt lite dum ibland när man står och berättar varenda liten detalj man gör när man sminkar..

Efter jobbet igår åkte jag hem till Julia och sen kom resten av brudarna och så drog vi upp i skogen för att spela in lite scener för skräckfilmen vi gör i svenskan. Blev riktigt bra faktiskt! Nästan så jag var rädd på riktigt..

Idag har vi haft en heldag i studion och på schemat idag stod catwalksminkning! Jättekul var det! Man får göra hur man vill och leka med vilka färger man vill och verkligen överdriva! Alla sminkningar blev jättecoola och jag längtar faktiskt lite tills vi ska hålla en egen sminkshow! Här kommer lite bilder från dagen.



Sminkning gjord av Lina!



sminkning gjord av Desirée!



Sminkning gjord av Hallberg!

  (klicka på bilderna för att få fullstorlek)



Sminkning gjord av mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt! vad snyggt med alla färger (:

2010-04-25 @ 12:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0