framme i branäs - lohyllan

Sitter uppe i branäs nu och planerna för kvällen var egentligen att jag skulle styra mig kos till Linas stuga för lite festande! Men efter gårdagens bravader var jag tyvärr alldeles för sliten. Ångrade mig faktiskt på vägen till henne och vände och gick hem istället. Denna kvällen måste jag faktiskt erkänna att mys med familjen i vår egna stuga här på Lohyllan lockade mer! Yatsy blev kvällens nöje istället..

Jag känner att jag behöver denna nattens sömn också för att kunna överleva! Laddar för en dag i skidbacken imorgon och hoppas verkligen på en stor sol. Här ska en bränna fixas! Måste ju se fräsch ut om man ska göra branäs krog osäkert imorgon(eller kanske Linas stuga)! Haha

Hoppas ni har det bra och tar vara på den sista helgen av påsklovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0