Glad påsk!

Idag är det självaste påskafton och vi i vår familj firar väl dock inte påsken så dagen idag är som en vanlig lördag för mig. Påskmiddag känns lite överskattat för mig, mamma och Erik eftersom vi ändå inte äter påskmat! Istället ska jag och Erik lyxa till det med ris, kyckling och currysås, haha.

Igår var det en riktig slappdag. Man orkar inte direkt göra så mycket dagen efter man har varit ute. Men jag fick ändå mycket gjort. Färgade ju faktiskt håret igår. Eller ja, Issa rättare sagt. Gjorde håret brunt med ljusare slingor och jag är verkligen jättenöjd! Trodde inte det gick att få så bra resultat med tanke på att jag var röd i håret innan. Kvällen igår bestod av mys med mina brudar och lite firande av Josefine och Anna som fick sig lite presenter som vi fixat ihop. Blir ännu mer firande på onsdag och det ser jag verkligen fram emot!



Var väldigt snygg med all folie i skallen!



Och så här blev resultatet. Tack Issa, blev supernöjd! :D

Kommentarer
Postat av: Juppi

Åh va snyggt det ser ut:D

2010-04-04 @ 09:17:05
Postat av: Issy

Fan va härligt att du blev nöjd :D Himla snygg med all folie måste jag säga (Y)

2010-04-04 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0