jag ska köpa vingar för pengarna..

Igår jobbade jag på makeupstore och idag jobbade jag på Makalös. Imorgon och i övermorgon så ska jag också jobba på makeupstore så ni kan nog bara gissa vad mycket jag har att göra just nu. Jobbet igår var riktigt kul faktiskt, börjar komma in i de gamla rutinerna igen nu sen praktiken jag hade i höstas. Var även med och lärde mig att stänga och det var också en hel del att komma ihåg! Har min första stängning helt själv nästa vecka så då får vi se hur det går. Förhoppningsvis bra eftersom Karin har skrivit en lapp om vad jag ska göra och i vilken ordning..

Imorgon är det skola och jag har lite panik eftersom vi har nationellt prov i engelska direkt på morgonen. Engelska är inte direkt min starka sida.. Speciellt inte när man ska skriva en uppsats på engelska! Enda sättet jag tror jag lär mig engelska på är nog om jag flyttar iväg till ett engelskttalande land och bor där ett tag och det har jag faktiskt planer på att göra efter gymnasiet.

Efter skolan imorgon så ska jag jobba två timmar och sen tillbaka till skolan igen för att ha en makeupkväll. Vi har alltså bjudit in en varsin kund som vi ska hålla en makeupkurs för och samtidigt tjänar vi in lite pengar till klassen. Vi har planer på att ha en makeupkväll minst en gång i månaden tror jag när vi har fått kläm på det! Så om det är någon/några som är intresserade så är det bara att säga till!

Nej nu ska jag gå och lägga mig och kanske läsa några sidor av naturkunskapen som vi har prov i på måndag..

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjänar du pengar på jobbet på makeupstore?

2010-04-29 @ 23:00:20
Postat av: Elin

Svar: Ja det gör jag! Har fått anställning där så jobbar lite extra :)

2010-04-29 @ 23:12:41
Postat av: Anonym

Jaha:D gud vad roligt!

2010-04-29 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0