nu har vi loooov!

Hej ! Idag har vi haft yrkesämnen hela dagen och på förmiddagen sminkade jag lina som Marilyn Monroe (igen) eftersom vi gick igenom alla olika årtal och då blev vi tilldelade 50-talet. Efter lunchen hade vi ju prov i balsminkning och Issa som satt modell för mig blev riktigt söt i en rosa sminkning. Vi fick tyvärr inte reda på bedömningen idag så vi får vänta två veckor innan vi får reda på det. Fick däremot reda på nk-provet och tro det eller ej men jag fick MVG! Skitnöjd! Slutade en timme tidigare idag också eftersom vi kunde börja matten tidigare. Så nu äntligen har vi lov igen!

Lite bilder från dagen:



Lina i en 50-talssminkning



Bergh i en 80-talssminkning av Hallberg och Malin A



Desse i en 60-talssminkning av Malin B



Tina i en 20-talssminkning av Sandra


Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Blir potatisgratäng och fläskfilé, mums! Sen ikväll ska jag iväg till grums och umgås med brudarna och lite fler folk och dricka lite.. Får se hur kvällen slutar men är alla på lika bra humör som mig så kommer det bli galet!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0