polisbil till toppen

Nu har man precis vaknat och vädret är lika perfekt som igår, några småmoln som är ivägen bara. Gårdagen bestod av skidåkning i det fina vädret, after ski och senare på kvällen förfest på orren och vidare till Brants. Va väl inte så jätte mycket drag igår direkt men vi drog igång det där tillslut! Det roligaste var nog när jag och Jocke skulle åka upp till toppen igen. Då stod vi och väntade på partybussen som brukar gå, men då sa en vakt att den inte gick igår eftersom det inte var någon som åkte med den ner. Men vi hade tur, för en polisbil var där och kollade läget så vi åkte med dom upp! Haha, polisbil från krogen brukar aldrig vara bra men denna gången var det fan bra!

Ska gå ut och sätta mig i solen nu tills familjen kommer tillbaka till stugan. Sen får jag se om det blir någon skidåkning eller inte. Inte sugen direkt. Så jag sitter nog i solen och bättrar på brännan hela dagen istället!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0