the sun is back

Hej igen! Vädret håller fortfarande i sig som lovat och självklart så ligger jag ute i min brassestol på balkongen och steker! Är så varmt där att jag ligger i underkläder! Dagen idag har gått väldigt fort faktiskt. Började med att filma lite till vår skräckfilm som vi ska göra på svenskan och våran makeover på Desse var perfekt! Som hämtat ur en skräckfilm höhö! Efter lunch var vi en timme på rådrummet bara och sen slutade vi.

Har väl varit hemma lite mer än en timme nu och funderar på att börja packa lite smått. På fredag morgon åker ju hela Hvstil2 ner till Karlskrona för att åka på beauty cruise över till Polen! Ska bli så himla kul att umgås hela klassen och samtidigt jobba också. Vi har fått veta av Anna att vi ska får en överaskning där nere också och det låter ju inte heller helt fel! Hoppas på fint väder hela helgen också så att man kanske kan ligga ute på däck om må gött.



tänk vad lite smink kan göra..



dags att mina allt för bleka ben får sig lite färg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0