sorry..

Ojojoj dålig uppdatering nu igen! I know! Men livet flyter faktiskt på ganska bra utan dator har jag märkt, haha.. Nej men ärligt talat är jag nästan aldrig hemma. Fick bevis på det häromdagen när mamma frågade varför jag inte hade plockat in förra veckans rena tvätt. Jag blev lite förvirrad och svarade att det inte låg där senast jag tittade eftersom sist jag tittade var förra veckan när jag var hemma en kort sväng.

Är faktiskt inte hemma nu heller utan sitter i kungälv hos Josefin och Jocke. Kom hit igår och blev en liten rundtur i göteborg innan vi drog oss till lägenheten och festade. Drog vidare till trädgårn där vi festade hela natten lång! Helt sjukt hur kul det var att festa i en större stad. Karlstad, fuck you! Minnesvärd kväll så vi ska nog ta oss lite vin och släppa loss ikväll igen men denna gången gör vi kungälvs gator osäkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0