glittertippar!

Hej! Idag har jag varit på fotbollscup i Säffle i stort sett hela dagen. Åkte klockan åtta imorse i snöovädret och kom fram efter en jobbig biltur. Gruppspelet gick jättebra och vi vann faktiskt vår grupp! Sen i kvartsfinalen visade det sig att vår kondition inte riktigt höll vilket inte var så konstig och förlorade tyvärr den matchen och där tog det tvärslut.. Men jag är jättenöjd med vår insats och det bästa av allt var att vi hade kul tillsammans! Första gången som vi spelar som grums/slottsbron tillsammans! Känner på mig att det kommer gå bra till sommaren!

Efter cupen åkte jag hem och färgade bort min utväxt, sen åkte jag hem till Josefine och hade lite lördagsmys med henne! Tittade på melodifestivalen, OS och pratade och så.. Båda var tyvärr ganska slitna så det blev ingen sen kväll vilket känns skönt för mina ögonlock är tunga som bly just för tillfället och därför ska jag sova nu för att kunna orka upp och jobba imorgon.

Tänkte bara ta att visa er min kreativitet på naglarna igen, haha! Tycker om glitter och att pilla lite så därför kommer det älskade glittret från panduro till god användning!





ber om ursäkt för kassa bilder, men ni ser lite i alla fall! Nackdelen med glittret är att man har det över hela händerna efter att man är klar, men så fort lacket torkar är det bara att skölja bort med vatten.. (Haha, har glittrat ner hela mitt tangentbord!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0