jag är snart tillbaka igen!

Hej! Har fått lite frågor om varför jag uppdaterar så dåligt och svaret till det är att jag helt enkelt inte har tid eller jag prioriterar annat i mitt liv. Bloggen är en kul grej som jag har när jag har tid och den senaste tiden har jag verkligen inte haft tid eftersom det har varit väldigt mycket med skolan och allt annat. Men hoppas väl att det ska bli bättre nu snart när det kommer bli mindre i skolan när KSH'n är slut.. Hoppas ni fortsätter att titta in! Jag ska bättra mig men hoppas ni förstår ;)

Har varit i skolan idag och jobbat med KSH hela dagen och eftersom vi är klara med presentationen så jobbade vi med utställningen så nu är vi nästan klara med den också! Känns skönt att det snart är över men ändå lite sorgligt.. Gruppen har ju faktiskt blivit väldigt sammansvetsad eftersom vi har haft kul under tiden. Skulle ju vara kul om alla program slutade hela kursen med en fest tillsammans ? :D eftersom det inte varit så mycket kontakt mellan programmen innan så kan det nog bli kul!

Jobbade efter skolan idag och jag får hoppas att svackan har gett sig nu, gick väldigt bra idag så jag får hoppas att det bara var en svår månad i januari..

Imorgon börjar ju alla redovisningar och jag börjar ju så smått bli nervös. Vi har vår redovisning först på onsdag och det ska bli skönt att ha det gjort. Jag älskar inte direkt att prata inför grupp men om jag är förberedd så kommer det nog ordna sig, jag är ju i alla fall inte ensam på scenen.

Nej nu ska jag ta och sova så att jag är utvilad imorgon, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0