lördag!

Hej! Det är lördag och musiken spelas på högsta volym, precis som det ska vara! Nästan.. Förutom att jag ligger nerbäddad i min säng med myskläder på helt ensam. Blir en lugn lördag för mig. Har jobbat hela dagen och det gick förjävligt bra för en gångs skull! Nästan så att det var roligt. Tittade ju även på bio efteråt, snabba cash. Och den var faktiskt bra för att vara en svensk film! Eller ja, man kanske inte ska kalla det svensk film eftersom det mesta som sades på filmen var bosniska, serbiska eller spanska typ haha!

Känner mig fortfarande lite krasslig eftersom den här jäkla förkylningen aldrig ger med sig! Är snorig som en gnu och lever på nässpray för att kunna andas och snart är jag väl immun mot nässprayen också och då lär jag väl dö av syrebrist :O

Ska lägga mig tidigt idag för att komma upp imorn. Har ju fotbollsträning klockan nio till morgonen och sen efter det ska jag faktiskt vara gullig mot Susanne, min svenskalärare. Hon blir nog glad om jag gör klar min bokrecension lagomt till alla hjärtans dag! Den skulle ju faktiskt varit inne innan jullovet så fy skäms på mig..

Föresten så kan jag ju påminnna alla stilare om att leveransen på tulpanerna ska vara inne senast måndag så ingen glömmer det!



nu ska jag fortsätta att mysa ner mig i sängen och försöka göra mig frisk med massor av c-vitaminer!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0