min älskade syster är hemma!

Helluu! idag var sista dagen med redovisningarna och det känns skönt att dom är över!  Känns dock lite jobbigt att vi ska ha prov på allting + att jag glömde de anteckningarna i skolan. Ställde upp i biblioteket inför utställningen imorn och det blev jättebra! Ser lite tråkigt ut när det inte är så mycket färg men jag tyckte det blev slitrent med svart-vitt. Och alla som har vägarna förbi imorgon måste gå och titta på våran vackra (läs läskiga!) docka ! Haha, huvudet hamnade på lite fel ställe ;)

Jag ska ju vara utklädd imorgon med, så alla som vill se mig får väl komma upp i biblioteket i skolan och kika! Om ni känner igen mig vill säga..

Syrran är ju hemma nu också, vilket är vääääldigt trevligt! Vi har precis ätit tacos hela familjen och nu sitter jag och tittar på made in sweden. Är så trött så tror det blir en tidig kväll för mig. Ska ju upp ganska tidigt imorgon igen tyvärr.. Men efter skolan ska jag iväg på en shoppingtur med syrran. Hon blev sååå förvånad när jag sa att det fortfarande är rea kvar! Hahah, den stackarn är ju isolerad från allt vad butiker heter där uppe i skogen!



Är på mycket bättre humör nu också! Det behövdes bara lite sömn och mat tror jag.. Och tack Victoria gumman för din kram i skolan, den behövdes! Troligtvis är det den som håller mig på bra humör nu ♥


Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland behöver man bara stanna upp och jaga ikapp sig själv gumman! :D:D<3 / viktoriab

2010-02-05 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0