spontant eller?

Hej! Jag lyser med min frånvaro här i bloggen men det är väl så det blir ibland. Praktikveckan på Martins parfym är ju klar nu och helgen är också redan över och det har verkligen varit en jättebra vecka. Den var så bra så att jag är helt slut nu.. Blev ju utgång både fredag och lördag faktiskt och jag måste säga det att jag är nog världens mest spontana människa!

I fredags slutade jag praktiken sex och skulle precis gå på bussen hem, men då skickade Lina ett sms och frågade om jag skulle med på fest! Så jag kliver av bussen och tar nästa buss till henne istället bara sådär, haha. Varför åka hem och fixa saker? Bara att leva livet och köra på!

Idag har jag egentligen lust att bara ligga under täcket och vila, men så blir det inte. Ska åka till grums sen för att träna fotboll. Sen ska jag se slutet av årets sista bandymatch på vallen också.. Och på tal om bandy så måste jag passa på att säga grattis till boltic som går upp i elitserien nästa säsong! Så nu har man två kusiner där också!! *stolt* hahhah

Nej fy fan vad dryg jag känner mig nu, måste försöka sova lite nu.. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0