torsdagen vi kommer minnas

Hej! Har varit lite tyst från mitt håll och det beror på att jag inte har varit hemma så mycket. I torsdags hade vi för första gången i år yrkesämnen igen och det var riktigt skönt! Men det märktes även att man var lite ringrostig också. Hade ju Karin som vikarie och så gick vi igenom lite bröllop/bal sminkningar. Vi ska ju fortsätta med det några gånger till och sedan ha prov på det så om det är någon som läser det här nu och känner att det är sugen på att följa med som sminkmodell en dag så säg till!!

Här kommer torsdagen i lite bilder!








Torsdagskvällen däremot var en riktig succé! Blev lite partaj mitt i veckan med riktigt härliga personer! Och kvällen är verkligen ett tillfälle jag aldrig kommer glömma, haha. Och Lina, jag skulle gärna vilja se dom fula videorna vi filmade in!

Idag känner jag mig lite krasslig faktiskt, men det finns väl kanske anledning till det också. Ska faktiskt lägga mig och sova nu för jag är jättetrött. Ska ju även upp och jobba imorn och då är det bäst att vara pigg!

Måste ju även tillägga om Lasse läser det här :D Du va lika dretfull igen!!! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0