tröttis..

Hej! Nu kom hem från skolan för en stund sen och funderar på att lägga mig och sova en timme. Är riktigt sliten och tror att det beror på att vi simmade imorse på idrotten. På något sätt så gör det där förbannade kloret mig trött.. Har varit en skön dag idag faktiskt och för första gången på länge så kände jag att jag förstod någorlunda av matten! Det kanske kan gå vägen ändå?

Gjorde även ergonomiprovet som jag hade efter mig och det gick bra det med. Har ju fått reda på bedömningen av redovisningen (inte slutresultat utan den muntliga svenskadelen) på KSH:n och resultatet blev MVG! Fatta vad underbart! Jag som absolut inte tycker om att prata framför folk! Susanne sa att jag hade sett självsäker ut och i själva verket var jag kanske det. Älskar när man kämpar och det ger resultat!

En extra sak som gör mig på så bra humör är ju att mitt lönebesked har kommit. Och som de tidigare månaderna så känner jag att jobbet verkligen är värt det! 

Resten av dagen består av mys! Ska hem till Sara sen och träffa tjejerna och äta lite tacos och skvallra lite, as usual! Blir ju en lugn och tidig kväll eftersom vi ska iväg på fotbollscup imorgon..

dagens:



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0