VALENTINES DAY

Hej! Idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att alla som har någon att umgås med idag har det riktigt mysigt! Jag är inte direkt den personen som lägger ner mig och köper dyra presenter och går ut och äter på någon dyr restaurang. Utan för mig räcker det med en mysig hemmakväll med en bra film och bra sällskap och något gott att tugga på. Och egentligen är det väl inte mer som behövs? Ibland kan denna så kallade kärleksdagen bli en aning överskattad.

Min dag började med träning imorse. Och jag har verkligen blivit taggad för fotbollen nu när vi slagit ihop och så. Känns verkligen roligt och hoppas att alla andra också tycker det! Har ju även hört rykten om att en tränare är på väg. Men jag ska inte hoppas allt för mycket för det ryktet har jag hört många gånger..

Har även varit extra snäll mot min lillebror idag och tittat när han spelat match! Har ju faktiskt inte sett han sen han spelade femmanna och vi två spelade i samma lag. Och nu spelar han ju till och med elvamanna så ni förstår nog att det var några år sen!

Får se vad som händer resten av dagen men känns skönt att ta det lugnt för en gångs skull!



jag och min älskade bror kan också ha kul ibland! eller så länge vi orkar med varandra kan man säga ;) haha! LOVE YOU ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0