100106

Hej igen! Nu tror ni väl att jag precis har kommit hem från branäs och har jättemycket att berätta för er! Men tror ni det så tror ni nog lite fel. För i måndags efter hela dagen i branäs så blev det så att jag faktiskt följde med hem istället för att stanna. Det blev lite konstigt med bussar och så och Emma som jobbade så jag bestämde mig för att åka upp nästa helg när hon är ledig istället! Det var faktiskt ganska skönt att åka skidor ändå, även om det var -20 grader! Händerna och fötterna var iskalla och backarna var väl inte de bästa men anledningen till att jag åkte upp var ju för att träffa Emma och det fick jag ju göra!

Nyheten i branäs i år är ju en stor uppblåst air-bag som man hoppar på med skidorna! Ja det låter konstigt men man åker i ett stort gupp och landar hur man vill på den utan att man slår sig. Emma och Erik vågade men jag ballade ur, blev livrädd för det höga guppet ju! Jag filmade när de åkte också så det kommer upp lite senare, tillsammans med nyårsmiddags-talet!

Kan ju även tillägga att ni kan höra av er om ni har tråkigt? Jag har inte en aning om vad jag ska göra idag!?

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0