100107

Hej! Nu är första skoldagen för i år avklarad och konstigt nog var det inte så jobbigt att gå upp imorse som jag hade trott. Åkte ju iväg till skolan med ett gott humör eftersom jag visste att vi hade yrkesämnen hela dagen, men när vi väl kommer till skolan så får vi reda på att Ulrica är ledig och att vi inte har någon vikarie! Kan man bli mer förbannad då eller ? Vi är den bortglömda klassen tror jag där all information inte når fram till oss.. Det var nog kanske hundrade gången vi var med om det här också så man börjar ju bli lite trött på det. Om vi elever tar vårat ansvar och kommer till skolan så tycker jag faktiskt att skolan borde ta sitt ansvar och ordna lektioner till oss!

Blev en ganska konstig skoldag på grund av det men det fixade sig ändå. Vi hade klassråd och bestämde mer om våra spa och make-up kvällar som vi kommer ha i framtiden och som jag kommer berätta mer om längre fram! Sen kom den "gamla" rektorn och hade lite programråd med oss och sen kom den nya rektorn och hälsade på oss. Och han verkade helt okej! Hoppas han tar tag i några av de miljontals(!) frågor vi har i alla fall..

Ska faktiskt byta om nu för att sedan kunna sticka iväg till gymmet! Äntligen ska jag börja med träningen igen! Var väl nästan två månader sen man rörde på fläsket så det är dags nu! Får hoppas att det inte är fullproppat bara, det brukar ju vara det månaden efter julen och nyår då alla har fått för sig att de ska börja träna. Men jag vet ju hur det går, de flesta lägger ner det ganska snabbt! (får hoppas att jag inte är en av dom)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0