100122

Hej alla läsare som förhoppningsvis fortsätter att kika in! Idag är det redan fredag och redan helg! Denna veckan har gått otroligt fort och det kanske beror på att jag har haft fullt upp hela veckan. Skolan tar nästan all min tid nu känns det och kultur och stilhistorian har stor del av det. Idag till exempel så fixade vi med filmen som säkerligen kommer bli väldigt konstig! Sedan gjorde vi klart hatten också som blev riktigt bra faktiskt! I alla fall för att ha gjort den på två dagar. Jag och Josefin åkte med fyrabussen hem så var hemma efter fem. Var ju ganska kul på bussen när jag somnade och eftersom jag är förkyld och snuvig så andades jag med öppen mun. Skulle inte ha somnat med öppen mun märkte jag eftersom jag vaknade liggandes på min jacka i en pöl saliv som jag hade dreglat! Hahahah.

Har precis städat klart mitt rum nu och väntar på lite tacos, men under tiden så tänkte jag försöka hjälpa våran grupp och redigera lite mer av filmen. Är väldigt kul det där med att redigera faktiskt, och väldigt enkelt i windows movie maker.

Kan ju även berätta att jag har färgat håret! Var ju sugen på något åt det mer röda hållet så köpte mig en väldigt röd toning och väntade för att se vad det blev för resultat. Och det blev rött! Höhö, konstigt! Nej men det blev mycket rödare än vad jag hade tänkt men jag blev ändå nöjd, kul med en förändring ibland bara.





Vad tycks? (bilderna visar inte riktigt den rätta färgen men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0