branäsweekend

Hej igen! Jag kan ju meddela er att jag lever och mår bättre än någonsin! Är jätteglad nu på något konstigt vis och det kan kanske bero på att är i branäs och har varit här hela helgen och hälsat på syrran. Kom i fredags, efter en busstur på fyra timmar! :O Så när jag var här så fixade vi oss lite mat och så fick jag agera frisör och färga håret på alla i stugan. Sen var det bara att börja förfesta! Efter förfesten bar det av till Brants där vi spenderade både fredag och lördagen och det var så sjukt kul! Har träffat massor av nytt och trevligt folk här uppe och jag förstår verkligen att Emma trivs.

Just nu håller Emma på och städar och jag ligger i soffan och myser. Har ju inte direkt varit så mycket sömn under helgen så jag lär somna gott på bussen ikväll i alla fall. Ska bli skönt att komma hem, fast ändå inte. Har varit så himla kul att träffa Emma igen!

Jag lovar att jag ska försöka bättra mig här med bloggandet också. Jag vet själv vad tråkigt det är när man inte uppdaterar ;) Hoppas ni mår bra iaf!



Min älskade syster! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0