hej nytt år

Hej! Detta är det första inlägget i år och anledningen till att jag inte skrivit något innan är att jag inte har varit så sugen på att skriva faktiskt. Mitt nyår spenderades med mina underbara brudar hemma hos Viktoria! Och jag hade jätteroligt och trevligt tills det var en liten detalj som förstörde det lite för mig, men så är det väl ibland? Men jag säger verkligen inte att det var misslyckat! För det var det inte! Träffade lite nytt folk också som var jättetrevliga! Om man tänker tillbaka på kvällen så finns det en del stunder som jag skrattar åt, främst på efterfesten, haha..

Några bilder har jag dock inte sett till än, men det lär väl komma upp någon om några dagar kanske?

Håller på att lägga upp en video från våran nyårsmiddag när Viktoria va så söt och höll ett tal! Så kika in snart igen så får ni se något gulligt och kul, haha.

Hoppas ni haft en bra nyår! (föresten så slapp jag praktiskt taget alla raketer, yes!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0