i skolan

Hej! Sitter i skolan just nu och jobbar med kultur och stilhistorian. Det går faktiskt bra! Vi blev klar med filmen förut och den blev bättre än vad jag trott! Vi har ju tyvärr mycket kvar att göra men det går väldigt fort framåt som tur är! Imorgon är ju sista hela dagen vi har tillsammans och då gäller det att jobba på!

Slutar om en timme ungefär och då ska jag ta bussen till grums och gå av vid vårdcentralen för att hälsa på ungdomsmottagningen, det är ju dags för nya piller.. Sen bär det av hem igen och senare mot kvällen blir det fotbollsträning. Och om jag inte minns fel så ska vi ha knäskadeövningar hela träningen, men jag hoppas på lite kondition också..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0