heldag på öna-beach!

Har legat på stranden hela dagen idag! Åkte bara hem en snabbis för att få lite mat i magen så i stort sett har jag varit där hela dagen. Har solat, badat och lekt med barnen. Badplatsen här i Slottsbron är verkligen speciell! Alla familjer har nästan sin egna plats där nere och alla barnen känner varandra och leker med varandra i vattnet medan de vuxna sitter och pratar med varandra. Även de "stora" barnen var med och lekte! Eller de är inte så små! När man är 20 år är man inte direkt barn men när de hamnar i vattnet så blir de som 6 år igen!

Jag och mamma stannade kvar ända till klockan sju och även då stekte solen! Men magen ropade efter mat så det var bara att packa ihop sina saker och åka hem.





vänta lite.. jag ska bara spänna mig först.. haha!













kom alla mina små barn!



Jocke: det är vackert.. som en tavla!
Jag: haha.. tack?



min älskade BRUNA mamma



kärlek ♥



detta är vackert som en tavla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0