skumparty på nöjes

Igår blev det faktiskt utgång! Lite sådär spontant på en onsdag. Förfestade med halva stimmet och Josefine i stan innan vi drog oss vidare till nöjes där det var skumparty. Och bara så ni vet så satte jag inte min fot i det där äckliga skummet! Eller jo, en fot.. eftersom man var tvungen att gå i det när man skulle in. Men det var i alla fall jättetrevligt på sommargården. Inte så mycket folk så vi drog därifrån ganska tidigt och åt nattmat istället!

Fick även komplimanger för mina nya skor! En bartender vinkade till mig och frågade vart jag hade köpt dom så hon skulle hem och beställa dom på en gång när hon kom hem sa hon! Lite roligt haha!







Spelade beer pong..



vilket gick sådär för mig..











Tyckte synd om de stackars människorna i skummet!



ooops vad blond jag blivit då..

Kommentarer
Postat av: vb

snygging!

2010-07-29 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0