fotbollskväll

Idag har jag jobbat på MUS, det var allt från balsminkningar till möhippa så det var full fart! Kvällen ser ut att bli lugn för min del eftersom jag jobbar imorgon igen, gör ju sista passet på Makalös. Kommer vara ledig resten av sommaren också eftersom jag inte har något fast sommarjobb direkt. Kommer nog få några tider på MUS och så ska jag iväg till norge nästa vecka och jobba, så jag klarar mig under sommaren i alla fall. Har ju jobbat sen i november så mig går det ingen nöd på. Kan faktiskt erkänna att det ska bli skönt med sommarlov, det är ju mitt sista sommarlov trots allt..

Ska strax åka iväg och köpa godis och sen blir det nog fotboll med grabbarna ikväll. Jag lär ju inte få se något annat när dom är med, haha!



Hittade oss på karlstabo.se också. Hahaha, galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0