home sweet home

Hejhej! nu är jag äntligen hemma från norge!

I tisdags åkte vi ju in till Oslo för att äta mat på Friday's och det första som hamnade på bordet var förrätt. Tänk er så mycket mat så att det täcker ett helt bord för tio personer. Ja så mycket mat var bara förrätten! Och vi som var vrålhungriga slickade nästan tallrikarna rena. Sen när huvudrätten kom in så var vi så mätta så att jag egentligen kunde ha hoppat över den men det var bara att knäppa upp en knapp på jeansen och trycka i sig lite till. Sen trodde ju vi att vi var klara men nej då skulle vi trycka i oss världens största efterrätt också! En stor glass med varm chokladsås, kolasås, grädde och nötter! Som tur är så har man två magar, en för mat och en för godis! För visst går det alltid ner godis även om man tryckt i sig hur mycket mat som helst?

Måste bara säga att vi var lika trötta igår som i måndags. Men denna gången somnade vi inte på stolar utan denna gången var vi lite smartare och gick ut och lade oss på en liten gräsplätt mitt bland massa vägar och bilar - och där somnade vi! Det var bekvämare för oss i alla fall, men vi kan inte ha sett kloka ut!

Nej nu ska jag inte vara för långdragen här, blir så mycket för er att läsa! Och så vill jag ut i solen så snabbt som möjligt. Men först ska jag hoppa in i duschen och ta bort skogen som jag odlat på benen :O hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0